World of Warcraft Review: Dragonflight în curs

Cele mai recente expansiuni World of Warcraft au început cu un scenariu strâns, plin de povești și oarecum enervant, pe șine. Dragonflight pare să-și fi amintit că acesta este un MMORPG și pe mine Ar trebui să decid ce fel de aventuri vreau să merg mai departe. În momentul în care coborâți de pe navă în frumoasele și întinsele Insule Dragoni, vă veți găsi cu un minim de mâini și patru zone noi uriașe de explorat. E ca și cum Blizzard a învățat în sfârșit să aibă încredere în noi pentru a găsi distracție nesupravegheată și ne lasă să conducem lumea din nou. Mai am multe de jucat din această expansiune, dar deja este foarte revigorantă.

Până acum, am urcat de la 60 la 67 și am făcut misiuni în două dintre cele patru zone principale Dragonflight. Ei chiar zboară, joc de cuvinte, ceea ce este puțin dezamăgitor. Sunt mult mai mult un tip de jucător „Călătoria este mai importantă decât destinația” decât unul care crede că jocul „adevărat” începe doar la nivelul maxim. Cu toate acestea, noile puncte de talent pe care le-am câștigat pe parcurs au ajutat cu siguranță personajele mele să se dezvolte. Simt că am o înțelegere mult mai bună a direcției în care se îndreptau designerii de luptă cu specificații precum Marksmanship Hunter și Preservation Evoker acum că am un set de instrumente mai cuprinzător cu care să lucrez.

Aceste zone sunt, de asemenea, de-a dreptul frumoase. Contrastul dintre pustii vulcanice și văile verzi ale râurilor din The Waking Shores este o introducere uimitoare în expansiune. Și prezintă unele dintre cele mai bune scrieri de misiuni secundare pe care le-am văzut în WoW de mult timp. Una dintre căutările mele preferate a fost să stau și să ascult un dragon roșu, transformat într-un pitic umil, să vorbesc despre toate regretele lui și despre durerea de a fi alungat din patria lui timp de 10.000 de ani.

Un altul pe care l-am îndrăgit presupune să călătoresc încet, pe jos, cu un clan de centauri la locurile lor sacre de întâlnire, cu o oprire tehnică pentru un concurs de vânătoare. Aceste tipuri de momente memorabile sunt cu adevărat cel mai bun lucru despre World of Warcraft. Se pare că sunt aici pentru cu dragoste lovindu-te în cap și reamintindu-ți să-ți iei timpul, doar există pentru o clipă în această lume frumoasă.

O aripă și o rugăciune

Cu toate acestea, dacă acest lucru este prea lent pentru tine, atunci cred că o să-ți placă noul sistem de conducere dragon. Făcând zoom pe peisaj cu o viteză de până la trei ori mai mare decât monturile tradiționale „zburătoare” WoW, simt că nu mă voi putea întoarce niciodată la acel vechi sistem. Limitând rezistența dragonului tău, rezistența poate părea puțin restrictivă la început. Mi-am dezvoltat un obicei de a renunța la joc pentru a-mi verifica prietenii de pe Discord ori de câte ori sunt forțat să aterizez și să aștept să se reîncarce, pentru că deseori nu este nimic util sau interesant de făcut în timpul acestei perioade de nefuncționare.

Dar se simte uimitor atunci când plănuiești, faci activități bancare și faci scufundări cu un sentiment palpabil de impuls și fizicitate care îi lipsește de obicei WoW. Natura restrictivă a abilităților primului tău dragon este un stimulent puternic pentru a urmări glife ascunse care îți vor permite să mergi mai sus, mai departe și mai repede, ceea ce a fost una dintre activitățile mele preferate, împreună cu cursurile de călărie cu dragoni pentru care te recompensează pentru mai bine. și momente mai bune.

Cu toate acestea, nu sunt un mare fan al modului în care este controlat cu un mouse și tastatură. Se pare că cerșește sprijinul șoferului, despre care s-a zvonit de mult timp, dar nu s-a manifestat niciodată. De asemenea, există încă unele probleme tehnice. Dacă zburați pe o pantă abruptă cu o viteză suficient de mare, poate eșua și începe de la ecranul de conectare. Câțiva dintre colegii mei de breaslă nici nu s-au putut conecta din nou pentru ceva timp după aceea.

un dans al dragonilor

Povestea principală, până acum, nu m-a captivat la fel de mult ca și misiunile secundare. Dacă nu ați urmărit întreaga poveste din afara jocului care a condus la Dragonflight, s-ar putea să fiți puțin confuz cu privire la motivul pentru care sunteți aici, în primul rând. Există o oarecare tensiune între băieții buni, dar sună puțin gol. Noii răi, dragonii primordiali și slujitorii lor umanoizi, primaliștii, nu au încă impresia de a fi răufăcători deosebit de complecși sau interesanți. Cel puțin, se pare că în cadrul Black Dragonflight se dezvoltă un fel de criză de succesiune, care promite că vor veni povestiri interesante. Dar prima temniță, Ruby Life Pools, este foarte simplă și de neuitat în afara luptei finale destul de bombastice.

Totuși, toate acestea au căzut pe margine până acum, pentru că mă distrez foarte mult explorând insulele și mă entuziasmez de aventuri mai mici care nu implică din nou soarta lumii. Acest lucru îmi dă senzația că joc 2004 vanilla WoW mai mult decât chiar și WoW Classic. Jucători puternici precum Regina Dragonului Alexstrasza sau arogantul Prinț Wrathion mă pot numi „Campion”, dar de cele mai multe ori doar vibrez ca în zilele mele de aventură independentă, când mi-ar fi cerut un tip din pădure. adună doisprezece măgari-urs pentru tocana lui de urs-măgari. Se simte bine.

Și sistemul de crafting extins m-a atras și pe mine. Aceasta este, fără îndoială, cea mai bună World of Warcraft pentru fanii creației și încântării propriilor lucruri interesante, cu diferite calități ale materialelor și rezultate diferite pentru produsele finite, în funcție de nivelul de calificare și de opțiunile de progres. Când îmi fac o pereche de pantaloni de piele de nivelul 5, știu că toate statisticile acei băieți răi sunt atât de mari pentru că priceperea mea de prelucrare a pielii este mult mai mare decât ceea ce cere rețeta, pentru că m-am specializat în pantaloni de piele și pentru că am ales să fac. folosiți numai cei mai buni măgari de urs în realizarea lui. Acei pantaloni vor fi căutați pentru arta, dăruirea și reputația mea de meșter. Sunt multe perechi de pantaloni din piele. Dar tu le vrei, pentru că pe mine Le-au făcut.

Mai este de văzut mai mult de jumătate din expansiune, așa că voi actualiza această recenzie pe măsură ce călătoria mea continuă. Aș fi neglijent să acord Dragonflight un punctaj înainte de a verifica noul raid, programat în prezent pentru 12 decembrie. Dar în acest moment? Deși s-ar putea să-mi fie dor de spiritul de inovație care a pătruns în anumite părți ale Shadowlands, tânjesc după ceva de genul Torghast Made Better, unde nu mi se pare o corvoadă, dar totuși permite mai mult jucătorilor solo ca mine un loc pentru a ne testa cu adevărat abilitățile. și Stăpânirea clasei: Abordarea înapoi la bază a acestei expansiuni pare să dă roade până acum. Reacția pozitivă față de WoW Classic a inspirat în mod clar căutările sufletești la Blizzard pe baza interviurilor lor recente și, deși acest lucru poate ajunge să se simtă ca un „an de reconstrucție” pentru WoW modern, fundația pusă este solidă.